Emil säger hej! Men Mikkis skriver

Sitter i skolan och ska ha svenska nu. Då passar det väl bra att skriva blogg? Dagen ha varit helt okej. Måndagar är så jobbiga annars. Har så himla många lektioner på kort tid. Men idag har de funkat.

Fick reda på en superduper happy nyhet förut. JAG SKA PÅ JUDAS PRIEST! Så bra. Jag blev så glad när nicke berättade det. Det enda bandet jag faktsikt velat sett någonsin. Kommer ihåg när jag var påväg till sölje på sommarlovet mellan 4 och 5. Då spelade pappa breaking the law för mig. Fastnade helt. Sen så blev det helt enkelt lite små besatthet i det hela, men det avtar och kommer tillbaka. Dom är iaf det bästa metalbandet någonsin.

Lyssnar på dikter som Birgit läser upp nu. Folk i klassen som har skrivit. Jag glömde bort det, men jag kan kladda ihop något rätt snabbt skulle jag kunna tro. Bara att tänka på en fin låt och "ta" den texten. Easy. Har inte tänkt att bli en diktskrivare direkt ändå.

Nicke jobbar eftermiddag idag så jag ska städa tror jag. Om jag orkar! Hostan är någorlunda bättre iaf. Så idag blir det elljusspåret!Emelie, ring mig sen =) Ska försöka dra upp erika så hon kan hjälpa mig. Hon är en duktig städare, lägger ner sig! Tvättar nog idag också. Ikväll ska jag dö, soffan ska bli min eviga viloplats.


Kommentarer
Postat av: jessica

haha vill du bli begravd liggandes i soffan också? sista önskan? :D

2008-10-06 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0