Chokladbollar

Slutade tidigt idag. Hur bra som helst. Det behövdes verkligen idag också! Matteprovet gick super. Klarade allt utom den sista frågan.  2^x = 2*2^100 (alltså. 2 upphöjt till X är lika med 2 gånger två upphöjt till 100) den var lite knepig. Jag fattade den inte. Man ska alltså få ut X:et.

Är supertrött idag. Som sagt kunde jag sova igår? Nej. Så jag försov mig såklart. Jag är duktig i skolan så jag fattar inte varför ja kommer sent. Lärarna tror ju garanterat att jag bara skiter i att gå upp. Men så ligger dte inte till. Jag är trött. Jag kan inte sova. Jag är i en som djup sömn så sent så jag hör ingenting omkring mig. Jag vaknar helt enkelt inte av min väckarklocka. Typiskt.
Sitter och mummar på en chokladboll som Pirjo kom med igår. Tack. Choklad är alltid välbehövligt för en flicka. En flickas bästa vän? Näst in till måste det vara i alla fall.
Har ni aldrig tänkt på att nästan alla tjejer älskar choklad. Varför? Killar äter inte en hälften så mycket choklad som vi gör.

Jag fick fyra "skräll" igår. Från Sofia, Erika, Sandra och Bella. Detta fick jag för att köpte min älskade Ranch Dipp. Som helt enkelt är det godaste jag vet. Det är faktsikt bättre än choklad vid vissa tillfällen. Dipp är till kvällen. Choklad äter man på dagen.
Tack igen jessica!
Nu ska jag dyka ner i min religionbok!

Kommentarer
Postat av: Lena

Mums for chokladbollar!



Men vet du vad..? Sam ater mer choklad an jag!!!



Hoppas allt e bra m dig

xoxoxox

2008-10-10 @ 14:52:01
Postat av: Lena

Mums for chokladbollar!



Men vet du vad..? Sam ater mer choklad an jag!!!



Hoppas allt e bra m dig

xoxoxox

2008-10-10 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0