a big surprise

Kom hem från affären, så skulle jag gå ner till tvättstugan direkt. Så säger någon:
- Ursäkta
jag vänder mig om och säger något liknande:
- Men hej! Ojojoj, va kul!
DET VAR LENA OCH SAM! Blev såklart superglad att träffa dom supersöta människorna! Jag var i chocktillstånd. Trodde det bara var någon som skulle fråga något vanligt. Det var verkligen en stor överaskning! Och en superbra sådan! Det lyckades ni bra med. Jag förstår bara inte hur ni orkar hålla det hemligt? :-D

Kvällen har varit urmysig när alla gick. Jag och Nicke har lågit i soffan och bara kramat om varandra. Hur bra är inte det? Fick även ett samtal för Amelie. Och utav någon konstig anledning så blir jag alltid bajsnödig när jag pratar med henne så jag var tvungen att lägga på. Så säger hon:
- Vart är Nicke?
- Han sitter brevid mig?
- Hur vågar du säga det framför honom?!
- Men va gör det? Det kommer du också göra när du bor ihop med någon
- Nej det kommer jag aldrig våga.

För ni som inte vet är Amelie lite "fin" av sig på ett sätt. Men det är hon egentligen inte på ett annats sätt. Då är hon "ful" istället. Inge illa menat. Ni som känner henne förstår vad jag menar! ;-)

Nu är det dags för sängen med en varm kopp med choklad, kolla hockey och ännu mera mys.
I morgon är det hejdå till nykterhet och jag säger välkommen in till dimman!


Kommentarer
Postat av: amelie

haha fin konversation va hade i tfnen :D haha! då är hon ''ful'' tack för den :D haha! ÄLSKARDIGMEST

2008-10-20 @ 00:06:33
Postat av: angelica

Hahah, den där meningen ska jag nog aldrig till björn heller och vi va ändå tillsammans i 4 år :D men jag beundrar dig att du vågar vara så öppen.. är nog mig de är nått fel på haha! :D

2008-10-21 @ 12:55:17
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0