The Unforgiven

Sitter och lyssnar på lite musik, Sofia gick precis efter en mysdag. Har pluggat och inte gjort någonting typ. Skönt faktiskt.

Självaste dagen har väl varit som vanligt. Skolan, laga mat (Jessica får sörja för mig, jag ska äta ensam ända tills torsdag, stackars mig), har även pluggat. Sofia förhörde mig och jag blev förvånad att jag kunde så mycket, eller ja, jag kunde hälften. Kunde alla frågor med inte hela svaret. Ni fattar nog? Provet kommer nog bra. Ska läsa det igen innan jag somnar. Så det sätter sig i minnet bättre. Provet i morse kändes bra också. Rätt så svåra frågor ändå. Inte så många, men han ville ha långa svar på typ alla så det blev lite skrivkramp till slut, men jag hoppas på det bästa!

Saknar älskling, han jobbar eftermiddag hela veckan. It suck's! Men livet funkar ändå ska ni se, kanske t.o.m är vaken när han kommer hem. Så jag får se hans vackra nuna. Kom även på att han fyller år om ca 1månad. Något tips om vad man kan köpa? Och det är ca 10 dagar till våran 1:årsdag. Det bästa året i mitt liv..

Jag älskar dig Nicke!


Kommentarer
Postat av: sandra

aow, va söt :)

2008-11-04 @ 22:41:55
Postat av: j

stackare :( huhu

2008-11-05 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0