Vänskap som håller sig kvar och stannar så

Börjar ju 10,30 som sagt och tänkta passa på att tillbringa lite tid här med att skriva lite om alla mina underbara vänner..

Amelie Edvardsson är min klippa! Min absoluta bästa kompis. Finns där i vått och torrt och lyssnar alltid. Vi kan prata allt mellan himmel och jord och håller det senare för oss själva. Jätte härlig tjej med mycket drama omkring sig men även på ett bra sätt. Alltid lika snäll och omtänksam som glad. I'm never leaving you..

Sofia Gård har jag känt sen jag vet inte hur länge. Har nog mest barndoms minnen med dig och dem lever kvar än idag. Vi har våra traditioner som måste göras, som t.ex sunes jul som måste tittas på varje jul. Du är en riktig vän och jag hoppas att det inte blir något uppehåll igen, utan att vi förblir vänner. Du har en stor plats hos mig.  Love you my dear

Isabel Palokangas är en otroligt knäpp tjej, but I love her anyway. En mycket speciell tjej som är helt jävla underbar. Du står högt upp på vänskapslistan och du är högt värderat i mitt hjärta. Du är en stark person och finns alltid där. Jag vet att det är bara att ringa så är du där. My near and dear friend

Erika Larsson är även min syster. Vi är i samma ålder så vi står varandra otroligt nära. Vi umgås som kompisar men har även verkligen närheten som systrar har. Vi har även här en unik vänskap som jag vet, garanterat, kommer finnas föralltid. Jag tackar min fader och min moder för min underbara syster Erika. The best sister ever!

Emelie Hummelgård, du vet också att du är värderat högt. Vi har tappat lite kontakt men vi vet att vi finns där för varandra ändå. Dig har jag mest minnen med, under mellan - och högstadiet. Prata med varandra varje dag och vi var inte utan varandra. En helt sjukt bra vän som jag saknar mycket. This is a neverending story..


Jag har många fler vänner som jag älskar och bryr mig om. Dem 5 över, är dem bästa någonsin, men för att nämna fler.
- Malin, Jessica, Sofie, Frida, Sandra, Nathalee, Gabbi.. Och även alla nya sköna klasskompisar som jag vet att jag kommer få mycket minnen med, - Julia, Ida, Nathalie, Emma, Marie m.m

Och vi ju absolut inte glömma Lena. Nicke underbara syster som jag har otroligt mycket gemensamt med och älskar att prata med. Du är också en helt underbar person som jag är otroligt glad över att få ha mitt liv. Inget annat än en söt, omtänksam och helt jävla urgullig! Lena, du har den bästa personligehten någonsin!

Tack mina vänner för att ni finns där för mig när jag behöver det. Jag älskar er alla och ni betyder mycket för mig..

Kommentarer
Postat av: jessica

gullunge! <3

2008-11-24 @ 23:47:32
Postat av: Lena

Tack! Alskar dig sotnos :) E alltid har for dig!! Puss

2008-11-25 @ 10:17:12
Postat av: Emelie

ååh sötis :) miss you like hell.

2008-11-25 @ 10:23:58
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/
Postat av: erika

vad söt du är mina kära syster :d älskardig <3

2008-11-25 @ 14:04:26
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/
Postat av: söfy

älsklingen min! klart det inte ska bli något uppehåll, det pallar jag inte en gång till! :) vad gör man utan dig? du är bäst <3

2008-11-25 @ 16:37:15
Postat av: Anonym

saknar dig mikkis! pussssssss patrizia :)

2008-11-25 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0