SJUK

Japp, har gått och blivit sjuk igen. Inget allvarligt men kan inte gå till skolan iallafall. Måste varit det jag och Nicke åt igår. Jani, får se hur jag mår i morgon och hoppas jag kommer iväg till skolan. Har ju prov på onsdag så det behövs.

Mamma kommer sen så vi får handla idag. Under hela dagen har jag kollat på Gossip Girl säsong 2. Inte alla svsnitt då. Och igår kollade jag på Prison Break. Tänker inte avslöja någonting men måste bara näma en liten, liten detalj. Brad Bellick är en hjälte. Jag gråt floder när jag kollade på det. Så kan knappt bärja mig tills nästa avsnitt kommer ut på the internet. Ska kolla klart på några avsnitt till av Gossip Girl sen ska jag slänga mig ner i soffan och bara ligga. Min mage mår ju inte så bra just nu..

Och ni som inte tittar på Prison Break. Ladda ner eller köp det. Det är någonting som måste ses! Det är utomordentligt, gudomliskt, strålande bra. CHECK IT OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0