PROV..

..igen, har ca 6 prov kvar innan terminen är slut la jag märke till förut. Vilket egentligen suger. Idag är det dags för att börja plugga på samhällen. Det bästa med samhäll är sådant man vet utan att någon behöver berätta. Vilka brott begås oftast? Vad finns det för fängelsestraff? Ja ni vet vad jag menar, men jag ska fasiken fixa mig ett högre betyg här i slutklämmen tänkte jag. Vore skönt att sluta höstterminen perfekt.

Jag had precis prov nu, väntar in Julia just nu så vi kan käka. Fläsk är det idag, vilket jag inte gillar. Men jag får nog ner lite mat. Min lilla älskling ligger säkert och sover fortfarande. Ohja, jag är avundsjuk. Skulle ha varit så skönt att bra ligga där och mys ner sig bredvid honom just nu, få känna lite värme..
.. för det finns dte inte på denna skolan i varje fall.


Jag blir så jäkla arg, jag skulle vilja skrika ut över hela världen och berätta vad det finns för människor. För dem visar jag ingen sympati eller medkänsla. Dem ska få känna på riktigt ilska, för dte är dem värda. Och det blir nog bara inte för mig, det blir nog även för vissa andra. Du krossade ett hjärta, nu får du sota för det. Och det var inte bara "någons" hjärta denhär gången, det var en person som står nära många, en neutral, omtänksam och snäll männsika som inte gör någon något ont. Tänker alltid på alla andra i förstahand. Inklusive dig. You messed up boy, go to hell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0