Nikki Sixx

Ska börja skriva om en författare nu. Ska skriva om Nikki Sixx. Det är ju inte dte han är känd för att göra men jag vill skriva om hans böcker ändå för jag gillar dem! Är det någon som har något tips på något liknande som The Herion Diaries? Säg det isåfall, för det vill jag ivrigt läsa.

Jag slutar om ca 15 minuter nu. Skönt detta ska bli. Då ska jag hem och göra klart detta direkt så det blir klart! Ikväll blir det nog utgång som gäller med my love. Hoppas det blir roligt! Gick upp 11,00 idag. trodde inte jag skulle sova så länge med det gjorde jag visst. Skulle ha duschat men det hann jag ju inte då så det får bli när jag kommer hem. Och nej, jag är inte speciellt lortig. ;-)

Nej nu ska jag fortsätta med att leta lite fakta.
Bye my rockstars!


Kommentarer
Postat av: Lena

Men d e juh Daniel!!! hehe

2008-11-07 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0