jag hatar dig

Jag har så himla mycket ilska inom mig just nu+pms. Så jag är inte att leka idag, i alla fall inte just nu. Detta har inget med Nicke att göra så alla vet, detta är en annan person. Jag förstår inte hur det kunde göra det igen? Du gjorde det 1000 ggr förut, försvann kom tillbaka och förstörde igen. Och inte för mig denna gången. Om jag ser dig så vet jag inte vad jag kommer göra. Du ligger jävligt risigt till.
Jag har stört mig på detta hela dagen så kommer jag hem. Jag kände hur blodet började koka inom mig, hur jag började darra, kan inte prata, bara skrika.

Dagen har annars varit bra skolan var faktsikt väldigt rolig idag, Julia var ju tyvärr sjuk och hon vet jag saknar hennes blåsta kommentarer ;-)
Har prov i morgon som jag ska börja plugga på också.

Kommentarer
Postat av: jess

NYFIKEN!

2008-11-17 @ 18:30:55
Postat av: Anonym

MEN VAD MENAR DU!? nu ligger du själv väldigt risigt till!! :O haha<3

2008-11-18 @ 09:32:41
URL: http://juliaredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0