sömnlös

kan inte sova, måste fixa detta, pallar inte av att inte kunna sova på nätterna. nicke är så grymt rolig! Låg och kollade på honom jämt nyss så började han greja med munnen (han somnade med tuggummi)  så såg jag att han gjorde först en förvånad min sen en äcklad min typ. då fattade jag att han blev nog chockad utöver att det inte var en snus för att han tog upp den under läppen.. =D  Så han tog ut tuggummit och skulle lägga den på fönsterbräcket, så hittar han det inte! Det låter inge roligt, men tänk att han har tuggummit i handen och vevar med armen och letar desperat efter detta fönserbräcket, så jag började naturligtvis asgarva. nicke vaknar och vill ha mat, så jag gjorde en korv med bröd åt honom =)

Jag hann att rensa rabatterna lite granna idag iaf =) pappa i ett nötskal, han har blommor i köket, så sa jag att dom var fin så säger han såhär:
-Visst är dom! Ja la gödsel i dem, dom har växt som fan! luktade lite illa.. men dom blev fina!
Min pappa bryr sig inte ett skit om blommor och sånt egentligen, så det var också mycket roligt, så jag fick ett gott skratt.

Vill färga mitt hår, ljusare framförallt, fundar på brun fast med lite rött i, får se om jag gör det..

Har inte gjort något speciellt idag, jag och nicke har typ bara myst hela dagen. Jag tröttnar verkligen aldrig på denna personen. Nu har vi varit tillsammans i snart 9 månader, och jag får bara inte nog utav honom! Nicke, du gör mig lyckligast!

Ska försöka sova nu, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0