Vinterkräksjukan

Dagen före julafton så gick jag till Gård och hade det mycisgt, bytte julklappar m.m. Jag kommer sedan hem till min sjuka älskling och sen märker jag att jag börja må illa. SOM FAN! Jag, spyr, spyr och spyr ännu mer. Jippi tänker jag och kollar på klockan, bara 3 timmar kvar till Julafton, och jag spyr fortfarande.
Jag fick sån panik när jag tänkte på detta. Om jag hade spytt på julafton också så hade jag ju få lågit där, för mig själv, på julafton! Eller nej, mamma hade kommit, men ändå. Huvudsaken är att få fira julafton med syster. Det är viktigast!

Jag klarade mig i allafall. På julafton så spydde jag inge mer, men jag mådde fortfarande lite dåligt, men det gick bra. Jag och Nicke fick en digitalkamera av Erika,  så tackotack för den! Sen fick jag ju såklart "standarden" som varenda person får över jul, ett kuvert med pengar i. Haha. Singstar -Disney och ABBA (båda spelena var superduper roliga!). Sen var det mest småskaer det andra, och idag bär det utav till mamma, och få lite mer julklappar, yes! Hihi.

Och hörni, tyck synd om mig som har haft vinterkräksjukan under jul...

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: jessica

ja stackare <3

2008-12-25 @ 16:01:00
Postat av: sofie

jo jag har de nu, eller ja den är väll istort sett borta nu men ändå :O

2008-12-28 @ 07:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0