"uppe i ottan"

Som man säger, ottan är det kanske inte. Men för dem flest undomar i min ålder så är det tidigt att vakna 05,30 och inte kan somna om. Så jag har varit uppe rätt länge idag, redan.

Sitter och lyssnar på musik, ska bara klä på mig och borsta tänderna så är jag klar sen. Känner mig lite smånervös för mitt spanskaprov, men jag får hoppas på det bästa. Jag får skylla mig själv helt enkelt. Idag finns det mycket att göra. In till stan för att köpa födelsedagspresent, handla mat, plugga like hell och Sofia sover här inatt. My love ska jobba natt, och jag sover helst inte ensam. Han är duktig, min grabb. Han jobbar förmiddag och natt idag. Så på hans födelsedag kommer han vara helt dö, men jag ska ta hand om min älskling jag.
Tror jag har hittat en bra present, något som är som ett minne, visar kärlek och är fint.
För det är my love, och han ska ha det finaste.


Bra söt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0