try again, again.

Jag får inte nog av låten, Avenged Sevenfold - a little piece of heaven. Sjukt bra!

Har faktsikt inte varit uppe så länge, jag och my love har låge och droge oss i sängen hela morgonen. Så värt var det. Jag har tänkte på att jag är ledig, och fortsätt att sovit. Underbart, äntligen lov. Jag är så värt de! Så inom några veckor inväntar en ny termin med Sp1g. Ja, min kära klass. Fortfarande nöjd med er, haha. Nej men jag gillar verkligen min klass, mina lärare och själva skolan. Trivs superbra! Och det är nog därför denna termin gick fort! Hela detta året har gått grymt fort. Är även mycket nöjd över mig själv, gjort ca: 20 prov denna termin, och mitt snittbetyg på alla prov är ett VG.
Syns nästa termin, mates!

Idag blir det så Langos, som sagt. Och senare ikväll blir det utgång, alla ska fira Micke C så jag får väl säga grattis! Så grattis, haha. Blir utgång med Amelie och Sofia, och såklart my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0