Toffifee

Ja, det sitter jag och käkar just nu. Har precis pyntat klart granen, den blev supermysig och återigen kommer den dära speciella känslan när man känner att det snart är jul, I Like It.

Vi gick upp 09,00 i morse för att åka in till stan med Pirjo och köpa en gran, plastgran. Jag gillar det mycket bättre, jag tycker till och med att det ser mer äkta ut än vad en äkta gran gör. Tror det är från alla teckande filmer och linknande som jag har fått detta ifrån. Enligt mig ska en gran vara "fyllig", detta menar jag med att det ska vara mycket grenar och det inte ska vara "hål" någonstans, som en äkta gran har en tendes till att ha. Det värsta med en äkta gran är även att de är så himla fula vid toppen, gles, ful och spretig. Inga fel med en äkta, but a want i fake.

Nej nu ska jag plocka undan lite, uppdaterar senare!
ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: jessica

kungsgranar eller vad dom nu heter, dom ser lite mer ut som en såndär drömgran :D fyllig och stoor! hih

2008-12-20 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0