spanska

Provet tog ca 15 minuter att göra. Så jag tror inte jag klarade det, svara på en hel del, men har ingen aning om det är rätt dock. Får se hur det går.

Fick ett samtal från min kära. Trött är han, stackar'n. Förstår honom också, får tvinga honom att sova middag sen så han orkar. Och fresten, min pms är värre än vanligt (allvarligt, jag har haft min mens i nästan över 1 månad nu), humöret går upp och ner hela tiden. Och jag börjar känna skuld till mina medmänniskor, speciellt Nicke. Blir irriterad hela tiden, inte på honom jämt men på allt annat, och jag vet mer än väl att det är jobbigt att lyssna på. Förlåt my dear.

Har rast i 100 år nu så tänkte skriva upp en hel del låtar.
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avenged Sevenfold - Dear God
Avenged Sevenfold - A little piece of heaven
Metallica - Wherever i may roam
Scorpions - Wind of change
Aerosmith - Janie's got a gun
Meatloaf, Cher - Dead ringer for Love
The Offsrpings - The kids are Alright
Cher - Walking in Memphis
Metallica - Cyanide
Metallica - The unforgiven
Mötley Crüe - Kickstart my heart
Manowar - Warrios of the World
Manowar - Carry on
Hoobastank - Out of Control


Sitter skolan nu som sagt, så om jag ska lyssna på musik så får jag lyssna på youtube. Ja, iallafall, kollar på videon till
A Little Piece of Heaven, JÄVLAR VILKEN SICKOFILM! grymt sjuk, tänker lyssna på låten, men struntar i att kolla. För det förstör låten i så fall..


Kommentarer
Postat av: söff

haha, måste kolla den nu bara för det ;) kan gissa att den är sicko, så sick som låten är! ;D

2008-12-08 @ 10:37:23
Postat av: söff

haha, måste kolla den nu bara för det ;) kan gissa att den är sicko, så sick som låten är! ;D

2008-12-08 @ 10:38:05
Postat av: Anonym

avenged sevenfold är bäst

2008-12-09 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0