Snö?

Snön börjar försvinna nu, nu när det snart är jul såklart. Typiskt..

Somnade till på lektionen förut och jag är dö-trött nu. Känner att jag inte är helt frisk också, har fortfarande den här tomma känslan och snuvan är kvar. Man får väl hoppas att det blir bättre innan lovet. Nicke jobbar eftermiddag hela veckan så jag är ensam, men jag tror att mestadels av tiden kommer spenderas med Sofia. Ska baka knäck och kolla Greveholm (!!!!). Greveholm är det bästa jag någonsin har sett tror jag. Bara för detta så ska jag ladda hem det sen.
Har även en jätte stort arbete som ska vara klart i morgon, Julia har inte gjort någonting men jag har varit duktig och har ca 60% kvar utav det. Mycket tycker jag, ja men nu vet alla vad jag kommer göra idag. Plugga, hm, ett skräll?

Kommentarer
Postat av: jess

greveholm is the ultimata julkalender :D

2008-12-15 @ 23:06:47
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0