prov, prov, bara prov

Tycker dem aldrig tar slut? Nu har jag bara två prov kvar, på 6 dagar. Och hela terminen har jag egentligen lyckas, snitt VG på allting. Bra gjort Mikkis, bra gjort!

Fortfarande sjuk dock, pallra mig ner till skolan bara för att göra provet. Känner att jag vill bara ha allt gjort när det ska göras. Blir bäst så. Idag ska jag också plugga, ska ha svenska prov i morgon. Ska dock bara gå ner och göra prov i morgon också. Inte speciellt frisk än, onödigt att smitta alla också. Är i alla fall duktig som gör dem även fast jag är sjuk. Hjälpte min kära Sofia med hennes inlämingsuppgift igår också, genom sms. Kanske inte världens bästa sätt men tror hon fick bra hjälp, som hon sa tll mig igår: -"min snilleälskling". Kanske är ett snille? Vad vet jag?

Skulle egentligen baka pepparkakor med Amelie, Erika och Sofia idag. Men det sket sig nu eftersom jag är sjuk. Inte så fräscht att nysa över alla kakor kanske. Men flickor, tänkte att på lördag kanske skulle vara en mysdag och dra lite bak,  Va sägs?
Igår kväll fick jag världens magknip och så (hummel vet, men vill inte skriva ut det som hände på bloggen, haha) i alla fall, det var verkligen läskigt och det gjorde så jävla ont. Som någon stack knivar i magen på mig. Trodde jag hade blivit offer för en Voodoodyrkare. Det gick över till slut, låg och gråt en stund och Nicke håll om magen. Lite orolig för vissa chanser som kan finnas. Hoppas det bara var en engångs-sak. Även fast det hände i morse igen..

Kommentarer
Postat av: erika

nu vet du hur jag har det varje gång jag ska supa :o så bli inet sur på mig nästa gång jag ska dricka för jag dricker för sakta :o

2008-12-11 @ 14:18:20
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0