Nicke, vilken pajas!

Nicke har härjat hela dagen (båda har ju varit sjuka i ca 4 dagar så nu är energin på topp!). Ja, vi satt och åt så var jag drygare än honom, så satt han och höll på och gjorde narr av sig själv. Fråga mig 4 ggr om jag skulle ha mer ost. Och jag sa nej (igen). HAHA, så säger han - Jag vet att du gillar min stil, och gjorde en såndär lite "flörtig" min, jag vet att det låter så himla tråkigt, men jag höll fan på och dö. Efter detta så skulle han snyta sig, så snyter han sig i takt med musiken. Haha, älskling, du är så go. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det är ju tur att man kan ha roligt med varandra också.. Haha..

Kommentarer
Postat av: Lena

Ah sota ni e :) saknar er kramis

2008-12-12 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0