Motörhead

Fick ett samtal denna morgon utav Micke, som frågade om vi ville ha gratis biljetter till Motörhead. Såklart man svarar ja, dem är ju i karlstad ikväll och det är ju inte långt. Förbandena är Airbourne (!!) och Witchcraft (?), Airbourne är riktigt bra faktsikt, Nicke spelade dem för mig i början av vårat förhållande så hört dem har jag gjort. Tips, ladda hem låten Black Jack, bra låt. Ska bli riktigt kul! Så tack Mickepicke.

Vart nere på skolan och gjorde prov och åt julbord. Åsfjärden har nog världens godaste julbord (jämnfört med andra gymnasieskolor). Så det satt jag och smaska i mig med min kära syster, medans hon drack sig mätt på julmust. Ska nog sätta igång dammsugaren för att göra det lite cleant i lägenheten, inte så jättestökigt. Men man ska dammsuga i alla fall varannan dag.
BYE FOLKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0