mörker

Ja, kl 15,00 idag var det näst in till svart ute, vilket kanske inte är det roligaste att se när man fortfarande sitter kvar vid skolbänken. Men det går ändå.
Vi hade en föreläsning idag med en tjej, eller kvinna får man nog säga. Hon hetter i varje fall Marita och är både blind och döv och har varit det väldigt länge. Jag blev väldigt chockad över hur bra henne liv var, alltså hon hade uppnått mycket i livet och har barn och så. Fan, va bra egentligen för att vara både blind och döv.

 Idag ska endast jag och Nicke ligga och mysa ihjäl oss, känner verkligen för att bara vara ensam med min älskling. Varit en jobbig dag idag, mycket ståhej och det är mörkt så man orkar inte göra något. U-landsfrågorna är klara också så det ska jag förhöra mig själv på senare idag. Har varit väldigt trött idag, så jag och Julia gick hem på rasten förut. Gjorde varm kakao och tände ljus, supermysigt! Vi båda somna dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0