Mellandagsrean

Har varit inne och sprungit på stan idag. Jag har fyndat mycket, men jag är helt slut. Skulle kunna gå och lägga mig och somna direkt nu. Nu har jag en massa nya saker från julklapparna och rean. Det blir säkert mer saker inhandlat. Ska i alla fall köpa mig en supersnygg Avenged Sevenfold t-shirt och klänningen till bröllopet, sen blir det säkert mer från stan. Och bilder kommer på allt, när jag helt enkelt orkar igen, har fått mina krafter tillbaka.

Får be som mycket om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen. Det har varit så stressigt de senaste dagarana nu under jul så jag har helt enkelt inte haft tid för något. Och jag har varit väldigt dålig också, är fortfarande sådär "skakis". Har inte fått i mig rikligt med mat än. Men får hoppas jag blir helt återstålld snart, jag orkar inte må såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0