matteprov

Fick nyss tillbaka matteprovet. Fick G. Jag hade gjort 4 slarvfel, riktiga slarvfel. Så poff, så missade jag ett VG. Men G är bättre än IG. Så jag är nöjd ändå.

Skolan har varit väldigt seg idag. Har två lektioner kvar på en utav dem har jag prov i U-Lansdskunskap. Känns som om att det kommer gå bra. Kunde alla frågor utom 2 igår när Nicke förhörde mig. Och idag står det mycket på listan att göra, men allting ska bli kul. Ska va med Sofia och vi ska sjnga sinsgtar (äntligen!) och kolla hockey. tror det var något mer, men det kommer jag inte ihåg. Lite folk i skolan idag, nästan halva klassen är borta. Tråkigt, men det är okej.

Känner mig hungrig. Får se vad jag ska göra när jag kommer hem. Nicke jobbar ju eftermiddag idag så jag ser inte honom förens inatt när han kommer hem, vilket är väldigt tråkigt. Men vi får leva med det, han måste ju faktsikt jobba.
 Min rygg värker också..

Kommentarer
Postat av: erika

det har blivit glapp i den röda micken också :( Vet inte hur det har blivit eftersom jag inte har "flyttat" dem någonstans..

2008-12-04 @ 13:55:45
Postat av: sofy

göra slingor på dig skulle vi göra med :d

2008-12-04 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0