Klänning?

Har suttit här i en ca timme, jag letar efter en klänning som jag kan ha på Lena och Sams bröllop. JAG HITTAR INGEN! Det är ca 3 månader kvar. Och jag måste verkligen hitta en klänning. Vilken färg? Stil? Jag vet ingenting.
Lena, snälla hjälp mig?

I alla fall, kollade på asos.com och nelly.se . På asos hade dem väldigt mycket fint, har tänk att inhandla lite därifrån efter julklappspengarn har kommit. Men som sagt, kläningen till bröllopet ska gå först. Men bara jag får lite instruktioner om hur den ska se ut blir det nog bra sen. Har funderat lite på hårförlängning också. Och kanske min kära far vill hjälpa mig det, det tror jag han gör. Bara han får extra mycket kärlek ska det nog gå bra.
Åh, jag vill verkligen ha långt fint mörkt hår, en ljus klänning, lite smink, och ett par sandaletter. Alltså tills sommaren. Är det någon som förstår hur jäkla dretsnyggt der är? Jag är verkligen älskar långt, lockigt mörkt hår. Vill ha nu, ikväll ska jag ringa till fader.

Kommentarer
Postat av: jessica

nej, det var alla tiders julkalender det! trolltider gick typ när mamma var ung ;-) bättre förr!

2008-12-02 @ 23:35:46
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0