Immunförsvar

Kan fasiken inte sova. Jag som ska upp kl 06,30! Undrar hur detta ska gå..

Jag zappade lite förut och kom in på en dokumentär som var på den norska kanalen (tror jag). Den handlade om att killar/män oftast har bättre immunförsvar än tjejer/kvinnor, vet ni varför? För att de onanerar mycket mer än oss.
Jag blev jättechockad och började fundera lite (haha, skräll?). Måste stämma faktsikt, jag tycker tjejer är mycket mer sjuka än killar. Kom på detta när jag tänkte efter. Håller ni inte med? Eller är det bara jag som förvirrar mig själv kanske? Nästan så att jag vill göra en liten undersökning (vilket jag inte ska, men vore kul om det stämmer). Måste ta upp detta med någon i morgon, blir garanterat Bella fetersom hon kommer såpass tidigt. Blir kul och se vad hos säger.
Men jag tycker det verkar stämma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0