brrr..

.. jag fryser.

Ska snart hoppa i säng, värma mig under mitt underbara gråa, tjocka täcke. Det kommer bli så underbart att få känna det lena tyget mot min nakna hud och känna hur det värmer upp mig som om jag sitter och bestämmer tempraturen på en spis. Precis när det är lagomt varmt drar jag täcket lite åt sidan, så en benet eller armen för kyla, så det blir som en härlig mix med kyla och värme. Jag älskar mitt underbara täcke..

Hah, vilken poet jag är va? Känner att jag är utomordentligt tråkigt ocg fick för mig att skriva detdär. Det bara ploppa upp ur skallen på mig. Blir nog bra detta, väntar på ett telefonsamtal från Sofia. Och i morgon ska jag äntligen sola, med Malin. Mysis-onge detdär. I alla fall, har inte bleve av detta med att sola. Men innan jul nu ska jag ha solat minst 2-3 ggr så jag kan få lite färg på mitt bleka face. Btw, stog och provade några klänningar här förut, visste inte vilken jag ville ha till jul. Kommer ni ihåg den klänning jag fick utav my love? Den passa så äckligt bra till den röda koftan jag köpte idag. Så yberbra! Nu behöver jag inte köpa en ny till jul, lite sparade pengar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0