BEDTIME!

Nu är det alldeles strax dags för sängen, utomordentligt trött. Men har inte velat lägga mig än..

Mys dag idag, och allmänt lugnt. Suttit framför tv:n och varit hos mamma. Det enda jag har gjort idag. Träffade min älskade Bells också. Alltså jag har verkligen ingenting att skriva. Helt tomt, men det ploppar säkert upp något snart. Har tänkt på att jag inte har skrivit om någon film på länge, och det beror på att jag inte har kollat på någon på länge, brännaren är lite cp så det får väntas. Ska sätta på Sune nu tror jag faktsikt.


Världens bästa pappa (har inget kort på mamma ;-( )
Har verkligen världens bästa föräldrar.
 Pappa är alltid den glada och pratiga, väldigt generös och omtänksam. Han är samtidigt väldigt rolig och extremt dålig humor (vilken jag har ärvt, i think), kanske lite sluten. men han visar ändå sina känslor för mig och min syster och ger oss kärlek. Han är en stolt far.
Jag älskar dig pappa!

Min mamma är den pedanta och ordningssamma, visar mycket kärlek och visar en stolthet över sina barn. Och hon visar sina känslor och hon har uppfostrat mig och min syster bra (och pappa). Hon vill alltid ha det bästa för oss, och därför är hon världens bästa mamma!
Jag älskar dig mamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman älskar dig

2008-12-07 @ 07:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0