ÄNTLIGEN ÄR DET KLART!

Nu har jag suttit här i ett par timmar, och nu är jag äntligen klar!

Fick ett litet småroligt mess av en viss Nathalee, och på detta stog det, "- Äter man nudlar med sked eller gaffel?" Och jag svara ju då "- Vilket som, jag äter med sked! Beslutsångest?" Och då svarar hon, helt sick "- Varför gör jag nudlar ens? Jag tycker ju inte om det?". Ja, denna flicka kan inte ha många hjärnceller kvar, men bra rolig ändå. HAHA!

Nu ska jag gå till Orrby och köpa chips och dipp. För nu har jag pluggat i ett antal timmar och är så värd socker just nu, ska lägga mig i soffan (FINALLY) och gosa ner mig. Klockan är ju faktsikt 20,50 nu enligt min klocka. Och jag kommer inte ens ihåg när jag plugga såhär länge sist? Om jag ska vara ärlig så tror jag aldrig har pluggat såhär länge förut, never. Snälla Gud, låt detta aldrig hända igen, jag lovar att vara snäll.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, hon skrev så till mig också ;) smart tös dedär

2008-12-15 @ 22:35:16
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0