Amatörernas Afton

Så idag är det nyårsafton. Alldeles för överskattad enligt mig, men jag ska se till att ha en trevlig kväll ändå.

Igår sa jag att jag skulle sammanfatta mitt år, men jag absolut ingen tid för det just nu. Så det får bli i morgon eller senare idag när jag känner mig mindre stressad. Min kära syster kommer runt 14,00 och då börjar alla förberedelser inför kvällen. Det har blivit lite ändrade planer så det blir middag kl 16,00 istället. Senare bär det utav till förfesten.

Kan väl bara säga att jag längtar tills 2009. Jag veta att det kommer bli ett bra år, jag känner det. Har redan lite småsaker som jag vet att jag ska göra. Jag fyller 18 år, ska på Metallica, ska till Sri Lanka. Har även skolan framför mig med alla härliga klasskamrater. Ja, jag vet att 2009 kommer bli ett bra år. Detta året har också varit bra, men det känns som om att 2009 kommer bli ännu bättre.
Så, 2009. Du är Välkommen!

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0