Våren, snälla kom!

Igår var det världens finaste vårväder ute, dock lite snö kvar på marken. Men när jag vaknar i till i morse och gick upp för att göra frukost så tittar jag ut. Och ute är det snö, jag blev så deprimerad. Men sådan tur man fick, solen lyste upp jorden och tog bort den snön som kom igår och värmde upp mig lite.

Under dagen har min mage och mitt huvud varit konstig. Jag har varit illamående och jag har inte vågat böja mig ner då jag trodde varje gång att jag skulle spy, ni vet, då när man tror spyt sitter i halsen. Och mitt huvud har känns tungt och täppt. Nysattacker har jag varje morgon och kväll också. Fy, jag har inte tid att bli sjuk nu. Har alldeles för mycket att göra i skolan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0