Ny favoritlåt

Igår natt så låg jag och fick höra något bra på tv:n. Reser mig upp för att se vad det är. Skriver upp låten och så fort jag var hemma från skolan och my love från jobbet så frågar jag om vi har den låten på datorn. Och my love har det såklart, så nu kommer den bli sönderlyssnad under snar framtid. Grymt bra låt, och jag tror gruppen kommer från Karlstad, Forshaga eller någon liknande, my love sa något om det i varje fall.

Vart med B och R idag. Kollat hockey och tjötat, och jag har pluggat lite. Det känns inget bra kan jag lova, men jag får ge mitt allt! Och en annan sak, jag ska nog börja med dagens citat så fort jag hör något kul. För i min klass finns det ett par sköna tjejer som säger a Lá blondin-kommentarer. Haha, jag är väl säkert en utav dom också, men man får alltid ett skratt varje dag. De tre största är helt klart Laura, Julia och Ida. Så ni kommer ni bli kändisar här på min blogg.
Så har vi ju såklart Bella som inte kan prata alltid - bthydtdtdeehee (bytte).

Renegade five - Running in your veins
Mark Knopfler - Why aye man


min solbrända gris, love him.

Kommentarer
Postat av: Laura

Hahaha ja det finns alltid något att skratta åt! Hoppas att allt går bra med nicke, <3

2009-03-27 @ 12:46:10
URL: http://tinkettling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0