Deprimerad

Känner mig riktigt nere idag.
Men tack good lord för min kära pojkvän. Ringer och säger underbara saker och finns där för mig, jämt. Tänk om alla skulle ha en som du, alla skulle vara så lycklig. Det finns inte en dag då jag inte tänker på dig, va mycket kärlek du ger och hur perfekt du är. Tack för att du finns där och ställer upp för mig i svåra och goda tider. Du gör mig hel. Jag älskar dig så det gör ont. Utan dig är jag ingenting, tack för att du finns. Jag älskar Dig.

Som sagt, han ringde och hörde hur nere jag var och han muntrade upp mig direkt. Min älskling, du är bäst. När jag gick upp i morse så gjorde jag frukost direkt för att kolla om magen hållde med mig. Men nej, men idag känns det som mer illamående och deprimerande. Allting är dåligt och skit idag. Så my love sa att han lova att inte reta mig idag (om någon nu skulle göra det så skulle det nog bli mer tårar istället för att bli arg/skratt). Jag är så känslig, och det är riktigt jobbigt.
Nej, jag ska sluta att beklaga mig över allt och ta tag i det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0