Skitsnack

Alla pratar skit, big deal? Nej inte direkt, men när det går överstyr så blir det lite knäppt och leder oftast till bråk, och sedan en lösning. Huvudsaken är att man kan lösa det och gå vidare, alla bättrar lite på sig för att göra alla nöjda. Det har jag gjort, så varför inte andra?
Ibland kan jag få ångest om jag känner att jag har sagt fel sak, men om någon konfronterar mig så erkänner jag och berättar varför jag sa så och sen varför jag har ångest över det. Ibland blir jag alldeles förundrad över folk. Är det så fel att säga: - Förlåt, men jag gillar inte att du säger så framför mig. Du kan säga det, men inte framför mig, okej?
Något fel i det? Det tycker inte jag, men det är min åsikt. Men alla tycker olika dock, och ibland är det jävligt synd.

Hoppas också att folk ser mig som en omtänksam och glad person, för det är det jag är.
Visst kan jag också överreagera över vissa saker och sen inse att jag kanske kunde ha tänkt över saken lite bättre. Men det var ett fel utav mig, inte någon annan. Jag ser mina fel och försöker förbättra dom.
Visst kan jag sitta och säga hur mitt liv är, hur glad och hur lyckligt lottad jag faktsikt är. Jag är det, och vill att alla andra också ska veta att jag är lycklig, känna lyckan med mig. Kanske anses som egoistiskt dock, men får man inte säga att man har ett underbart liv? Det kanske är min dåliga sida? Vad vet jag, ingen som berättar det för mig ändå. Så därför...

Jag är världens lyckligaste männsika.
- Bästa vänner
- Bästa pojkvännen
- Bästa familjen

Därför visar jag min kärlek till dom, visar att jag älskar dom. Dom människorna gör mitt liv till ett stort jävla lyckorus!
Jag önskar alla det jag har. Jag har inte pengar att kasta runt om kring mig, men jag är lycklig ändå. Jag är en sådan människa som inte behöver ha allt, bara jag har kärlek.
Det är det jag vill ha, kärlek.
Och det har jag..



Jag, Lena och my love i Sri Lanka

Lena älskade att klä ut mig, Jag i London

Picadilly Circus. Jag och my love

Amsepaj och jag på nyår

Syster Erika, nyår

Bella, B. Innan Lenas tjejkväll

Sofia, skolan

Världens bästa pappa.

Har inga bilder på min kära mor tyvärr :-(
Ska ta kort på henne så fort jag ser henne nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra sagt mikkis! DU ÄR SÅ SÖT!

2009-06-07 @ 00:21:46
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Lena

Alskar dig :)

2009-06-07 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0