The Bodyguard

Sitter och smygtittar lite på Kanal 5s tisdagsfilm. The Bodyguard med Whitney Houston och Kevin Costner. Jag orkar inte titta så mycket mer dock. Så ska göra en liten lista tänkte jag, kommer garanterat göra en sammanfattning av mitt år senare. Lite bättre och en längre skriftligt.

Sammanfattning 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Till en början, jag skulle gå ner i vikt, det gjorde jag, men gick upp igen! :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nopp

4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr

5.Vilka länder besökte du?
Sverige?

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
tror inte det?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 april - då jag och min älskling blev sambos

8. Vad var din största framgång 2008?
jag har varit så superduktig i skolan

9. Största misstaget?
hmm?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, influensan, feber, halsont, förkyld. Dags att börja äta vitaminer?

11. Bästa köpet?
typ? mat? :D haha, nej jag vet inte..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg eller kläder..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
ÖH? Jag vet faktsikt inte,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket, mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm?

18. Hur tillbringar du julen?
pappa, sis, farmor, farfar, faster, faster (?)och nicke på kvällen, dagen efter - mamma, micke, erika, nicke

19. Blev du kär i år?
Jag blev kär 2007, i år blev jag ännu kärare i min niklas :)

20. Favoritprogram på TV?
för många för att näma ;o

21. Bästa boken du läste i år?
Nikki Sixx - The Heroin Diaries

22. Största musikaliska upptäckten?
typ, väldigt mycket

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kommer inte ihåg :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
mer pengar säkert xD

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
fick present av nicke, skolan, mamma

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nej, lever livet! and itäs perfect

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
har jag en speciell stil ens?

29. Vad fick dig att må bra?
nicke, friends, family

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
jag vene :D

31. Vem saknade du?
?

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina underbara classmates ofcourse! Lärde känna nickes familj, hittade tillbaka till min sofy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0