Lernia

Fyfan så tråkigt de är att sitta på detta Lernia. Kollar på en film med Kjell Enhage, han är ganska så inspererande men hade varit bättre att titta på detta hemma. Lättare att koncentrera sig då.

Ska gå på stan innan mötet med min jobbcoach. Har några julklappar att köpa och lite pyssel till mig. Ska ha lite pärlor så jag kan göra egna julgransdekorationer, eller de är väl planerat så men de kan ju bli vad som helst när man sitter där. Ska även köpa garn så jag kan sticka mig en iPhone-väska och ett pannband.
Visst är jag kreativ?

Ska åka till pappa i eftermiddag så han går hjälpa mig göra "grunden" till mina dekorationer. Behöver hjälp med ståltråden så den inte blir krokig.
Sådan tur som jag har så "naiar" ju pappa varje dag på sitt jobb så det borde inte vara något problem.

När jag har gjort detta så ska jag försöka lägga ut lite bilder på det jag gjort. Är snart klar med min halsduk som jag började på för ett tag sen, tar ju ett tag eftersom halsdukar ska ju vara stora och långa!

Nej, ska kolla på detta nu.
Hörs! Hej!

Slänger med en bild på när jag och Gabbi skulle få igång hennes bil. De funka tillslut! Vi var mäkta imponerade av oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0