Oj, har jag en blogg? häh

No time no see!

Hahah, har så fruktansvärt tråkigt så vettefasen vart jag ska ta vägen. Har ju hänt endeeeeeel saker sen jag skrev sist men orkar inte ta allt. Men de jag tänkte nämna i varje fall är indien-resan. WOW säger jag bara vilken upplevelse, vet inte om jag skulle göra det igen men jag har gjort det i vilket fall och jag är stolt! Inte som skulle klara utav det vi gjorde.
Saknade alla så fruktansvärt mycket där borta dock, aldrig saknat min gris så mycket som då!
Sen så fyllde ju lilla Ava ett år den 9:e februari! TÖTISEN: Har dock inte träffat dem än eftersom jag var i indien på hennes födelsedag men, jaja, sånt är tyvärr livet! Saknar dom borta i London fruktansvärt mycket! BUHU.

Ska väl fortsätta att inte göra någonting på lektionen nu, har NatB med Assad, har inte ens fått någon uppgift än och vi började 09. Soft? Haha, ja! And I don't complain!

Skriver väl här om ett par månader eller så igen!
Bye.

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 12:07:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0