TOOTHACHE

Okej, har ingen aning vad som hände.

I morse när jag skulle borsta tänderna så kände jag att jag var öm vid tandköttet. Övre tandraden jämt där kindtänderna börjar. Aha, tänkte jag och borsta försiktigt och tog sen tandtråd för att kolla om jag hade hål eller liknande. Nej ingen smärta allsm för fem öre. Då tänkte jag väl attde bara är något tillfälligt då.
Men det ska jag tala om att de var de tamefan inte!
Tog ett tuggumi, en tugga och sen bara "-FAAAAAAN". De gjorde ont, så djävulens ont! Men så gick de över, men nu har kinden börjat svullnat upp. Tanden värker i omgångar oså har jag ingen aning om vad som har hänt.
Jag hoppas innerligt att jag inte berhöver dra ut bågot tand! Och jag hoppas att jag vaknar upp normal i morgon och inte som någon uppsvullen hamster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0