JAG SKA

Jag ska, världens dummaste ord som kan komma ut i någons mun. Jag använder det allt för ofta. Jag ska städa, jag ska träna, jag ska plugga. Ändå blir det aldrig av när jag säger det, men när jag inte säger nått, då jävlar! haha Direkt efter jag hade skrivit min fb-status "vad händer i helgen?" kom jag på mig själv att jag ska vara hundvakt till min underbara molly! Helt glömt bort, sorry molly baby! Har ju fredagen att göra något på men vad ska de vara då? Ska nog prata med min kära pojkvän och säga att vi ska ha en PB-kväll. Vill även in till stan och köpa klappar! lika bra att börja i tid i år annars blir jag så jävla luspank, no fun. Nej nu är jag hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0