Aha?

Kan nog inte längta mer till jul just nu, har massa julpyssel på g som jag ska genomföra tänkte jag. Tycker om pyssel, har alltid gjort. Har alltid massa olika idéer men gör dom aldrig. Egentligen skulle rita ner allt man kommer på så man kommer ihåg det till senare. Kanske ska önska mig lite saker till jul som jag kan greja med? Har lite småsaker som jag ska göra, blir ju lite mer personlig inredning då också! De jag har tänkt att göra nu är ljustakar - vanliga enkla och även en adventsljustake En hängare/anslagstavla Nyckelskåp Har tänkt att göra en ljusare hall med hjälp av matta, möbler osv. Så har önska mig en superfin bokhylla av mamma i julklapp som jag verkligen vill ha in i hallen, så om jag inte får den så köper jag den själv! Sen har jag och älskling bestämt (äntligen!) att vi ska köpa ny byrå nu. Allt ska vara vitt! Sen ska jag leta upp en snygg matta, dumt med vit matta i hallen men snyggt! Kommer ju självklart in lite färg men vill ha det mesta vitt för det är så fruktansvärt mörkt i hallen. Ah, nu har jag pratat ut! Haha. Nu ska jag plugga inför provet i morgon innan jag somnar. På fredag är de Harry Potter med syster! WIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0