OPERATION

Igår opererade jag mig som sagt. Allt gick bra och så. Bara att jag har ju alltid haft någon med mig förut, denna gången var jag helt själv, inegt stöd. Elelr ja, jag fick inte ha någon med mig, vilket sög.

Haha, fick panik när jag vaknade för att jag var själv, skrek att jag ville ha en telefon så jag kunde ringa pappa. Fick en telefon, men eftersom jag var så jävla drogad så fattade jag ju inte hur dendär jävla telefon funka. Listade ut det tillslut och kom framn till pappa. Han tyckte det var så fruktansvärt roligt när jag ringde och han förklrade min röst som när Doris i hitta Nemo pratar valspråket, ni vet? Så han fick sig nog ett gott skratt, haha.
Haha, när jag skulle bli sövd så fråga dom hur mycket jag vägde, och då säger jag att jag vägde typ 75 kilo eller nått sånt? Kommer inte direkt ihåg vad jag sa, men det var mycket mer än vad jag egentligen väger, så det var litte yrt.... hahahahaha....

Men nä, CHA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah vad rolig :D

2010-03-26 @ 20:29:44
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0