FAMILY GUY

Världens roligaste program nu, Family guy. Hur kan man inte gilla de?

Annars då? Stolt över mig själv faktsikt, fick mvg på uppsatsen i nationella i svenskaB. Så det slutade med mvg i slutbetyg i svenska och även geografi. Nöjd, och känns som att all slit äntligen visar sig vara vört det. Tar sådan tid att få bekräftelse dock, men värt är det i slutändan!
Så i morgon ska vi ha en liten avslutning i skolan sedan är det de efterlängtade sommarlovet äntligen här. Det går inte beskriva hur skönt det är att äntligen vara ledig, mitt sista sommarlov. Som jag egentligen ska, egentligen skulle jag ha togit studenten i år. Känns bra på ett sätt, fortfarande ha den säkerheten att gå i skolan ett extra år, att inte behöva bestämma mig än och slippe gå ut och söka jobb. Ja, jag är faktiskt glad över det just nu..

Nu ska jag tjöta lite med min gris innan vi hoppar i säng!



Jag och sötnosen Ava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0