SEND ME AN ANGEL

Sitter här, laddar inför prov (iegn).
Det finns ingen som har lika mycket prov som våran klass? Kan det finnas?
Ska ner och göra prov, och sen gå till Hummel och tjöta lite. Sen när jag kommer hem blir det food, en sväng till B och sen ska tvätta. Jag hatar att tvätta, det suger balle. Annars så vill jag att Lena ska ha barn nu! Vill inte vänta mer! :-D
I morgon drar jag till syster, vi ska städa och laga mat åt kära far som kommer hem på kvällen runt 21. Han fyller ju år så tänkte vara snälla att laga mat och städa huset. Tror han gillar det mer än en present, faktsikt. Och snälla barn då förstås, men det har han redan.

Längtar till helgen då jag ska till IKEA. Haha, B hånar mig som fan för de. Men det får hon, för jag älskar henne lika mycket ändå! Sen så kommer Amsepajen på söndag och leker med mig. Och då har jag redan bestämt att vi ska spela TP. Det tycker jag är kul sörrrrrrni.



We're not the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0