I'M NOT INSANE

Aha, då äre helg igen då! Jag tycker att det är wünderbart!
Har blivit ganska mycket prat om Europaresan (eller Interrail-resan) denna vecka. Fått reda på vart vi ska, när vi ska dit osv. Så måste börja shoppa till resan nu, så jag har allt så det inte blir panik när det är en vecka kvar.
Men innan Europaresan ska jag och my love till London! Längtar som en idoit, vill dit nu!

Tror jag ska knalla ner till min kära vän Fru. Hummelgård idag och vara social, för det är jag bra på!
Har fått tillbaka tre prov denna vecka också. MVG, VG Och G! Det är ju alltid bra att variera sig =D Tur att jag inte fick IG iaf, för de vill jag inte ha! HAHAHAHAHAHAHAHA, MU!

Nej nu ska ja fixa mig, sen slå en liten pling till Hummelgård, sen en annan pling till Palokangas.

We're not the same /m

Kommentarer
Postat av: Sofy

Du skulle slagit mig en pling också!

2010-02-06 @ 16:02:58
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0