PEPSI

Hade första lektionen i internationella relationer idag. Kan nog vara ganska intressant vissa gånger när de kommer till konflikter, men att hålla på med FN och EU som vi har gjort sen den dagen vi började gymnasiet låter inte sååå frestande. Men man kan inte alltid få som man vill.

Klippt mig idag, jag är nöjd. Men så himla ovan denna slags frisyr så känns som att jag behöver göra något mer. Jag hatar att jag aldrig bara kan ha en hårfärg, utan måste hela tiden färga och grejja. Fy, blir så rastlös när det inte har hänt något med det på länge. Men nu ska jag pröva något nytt! Något jag aldrig har provat héller har haft förut så. Men om de inte blir bra så är de bara tona om. För hedanefter blir de bara toningar! Långt hår ska jag ha nu.....

Aja, ska dricka upp min dricka och sen kanske gå på en prommmmme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0