FRIDAY NIGHT

Kvällen kommer bli lugn, promme med bb och sen hem och lägga sig och kolla förhäxad har jag tänkt.
Häromdagen sa jag till b att jag nästan aldrig längre är sugen på snabbmat och sånt längre, ni vet, mcan, bk, pizza osv. Så poff, så blev jag sugen på en pizza ändå. man ska inte säga sådana saker för det händer alltid tvärt emot, aja. pizza beställd och det får bli min fredagsmat innan prommen =D

I morgon blir det lite utav en tjejkväll hos mig nu innan jag reser iväg, bb, sis, elena kommer iaf, sen kommer kanske s också. Amelie har uppvisning den lilla tanten så hon kunde inte tyvärr :( får träffa henne under veckan! och hummel, ja hon har ju fått barn :D så ska träffa henne också om hon inte skulle komma en snabbsväng och säga hej iaf =) Det blir nog bra detta så! Härligt med vår också, sååååå!

Ska kila och hämta maten. Farligt att ha en pizzeria rakt över gatan! gööööetttt ändå..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0