SLETEN

Är så fruktansvärt trött idag efter all målning. Garaget börjar väl bli lite klart, men det är säkert en fjärdedel kvar. Jag gillar't inte! I morgon ska jag försöka få lite mer sömn än vad jag har fått de senaste dagarna. Det har blivit sena kvällar och tidiga morgonar.

Kom hem från pappa runt 17 och sen dess har jag bara varit med min älskling som jag har träffat för tok för lite under lovet. Men jag är ju en hårt arbetande kvinna nu, så då blir det lite mindre tid tyvärr ;-)

Nu ska jag förtsätta på 2 and ½ men. Förövrigt har Jacob bränt ut alla säsonger till mig och my love. Så på söndag (då jag förmodligen är bakfull) kommer vi nog endast ligga i soffan.



We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0