IMORGON SMÄLLER DET!

I morgon är det party som gäller, ska bli roligt.
Har fått beslutsångest över vad jag ska ha på mig. Får pröva i morgon och se vad det blir. Vill helst ha på mig jeans för att jag vill inte frysa. Men å andra sidan vill jag ha klänning också. Aja, det märks i morgon!

Nu är målningen alldeles strax klar också, jag och E ska måla ett lager till på en pyttevägg. Sen är allting äntligen klart! Göttgött, längtar verkligen tills allt är klart. Vi har slitit hårt denna veckan.


Vill tillbaka till härliga London.
Gillade det stället.

We're not the same /m


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt det mikkis! Det ska bli kul att se, du får ta jättemånga bilder under kvällen och sen skcika till mig :D

2009-10-31 @ 13:40:41
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0