TICK TOCK

Gillar en låt som kanske inte är speciellt mig, men ändå. Kesha - tik tok heter låten. Jäkligt skön låt enligt mig. Har lyssnat på den under morgonen. Hörde den för sörsta gången när vi var i London nu, så den spelas säkert i Sverige också, jag vet faktsikt inte. Hon som sjunger är tokigt jättesnygg, gillar hennes hår som fan.



Ska göra mina tänder rena sen ska jag börja dra mig till skolan. Har varit duktig och åtit en rejäl frukost idag också, smörgås med te och juice. Det var übergott!

We're not the same /m

Kommentarer
Postat av: sofie

eller hur jag har fan rätt att skryta :D

2009-11-23 @ 12:12:16
Postat av: Anonym

nej det har du inte sofie......



+ att den låten har spelats ett bra tag i sverige Mikkis :D miss u , where the hell are u

2009-11-23 @ 18:35:16
URL: http://isabelpalokangas.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tänker skryta tills öronen blöder på speciellt dig bella ;D

2009-11-23 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0