STORSTÄDNING

Idag är det städa som gäller! Så fort min kära Molly har åkt ska allt hundhår bort, det ska skuras, dammsugas och dammas idag. Måste ju bli rent innan jag tar fram julpyntet ;-)

Min svarta matta är numera åt det vita hållet utav allt hår från Molly, fast vi dammsugade mattan igår. Kommer få stå och dammsuga denna matten i säkert 2 timmar för att få den ren. Det löser sig.

Fick ett samtal från Hummel igår också, vi har inte pratat på ett tag så jag undrade vart hon hade togit vägen. Det visade sig att hon är inlagd på sjukhuset med urinvägsinflammation som har gått upp i njurarna. Tycker så synd om henne som är gravid också. Men hon mådde ganska okej iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0