OM DET NU FINNS EN GUD SÅ HATAR HAN MIG

Precis varit på vårdcentralen, som jag förövrigt har blivit stammis på. Va supersäker på att jag hade en propp i örat men så var inte fallet! Jag har hörselgångsinflammation, mitt liv suger. Så nu ska jag tillbaka till apoteket sen för att deras datorer krånglar så receptet kommer inte fram (sa jag att mitt liv suger?), så jag måste alltså vänta i ca 3 timmar innan allting ät klart och jag kan påbörja processen med att få ett friskt öra.

Ska dra mig vidare till Hummel snart och hjälpa henne att fixa lite där hemma innan hennes pojke kommer hem. Sen ska jag även beklaga mig yttligare för alla jag känner.

We're not the same /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0