LONDON! HERE I COME

Min underbara gris har fixat en resa till London över våran 2-årsdag!
Tack för att du är så underbar älskling, det finns ingen som är så underbar som du.
Jag är föralltid din.

Jag har packat och tvättat osv under dagen. Längtar jättemycket tills vi åker. Älsklingen kommer hem och ca 20 minuter så då ska vi fixa det sista sen drar vi mot flygplatsen! Ska bli kul att träffa Lena och Sam. Jag måste dricka Lenas te också, har varit så sugen på det så länge nu ;-)
Jag kommer hem på tisdag någongång, vet inte när men kommer höra av mig till alla mina älsklingar här hemma! Ska försöka att hitta lite julklappar i London också. Vi får se hur det blir, men första prioriteringen är att ha en underbar helg med my love.


Jag och älskling vid Picadilly Circus sist vi var i London.

We're not the same /m


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha det så kul! :D

2009-11-13 @ 18:46:31
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0